Home • Support

Klantenservice

Selecteer het onderwerp waarmee we je kunnen helpen.

Frequently Asked Questions

Kan ik mijn order nog wijzigen?

Zodra je order is geplaatst gaan we zo snel mogelijk aan de slag om deze te verzenden. Indien je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, is wijzigen nog mogelijk. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen?

Dit is mogelijk totdat je een verzendbevestiging hebt ontvangen. Zodra je deze hebt ontvangen is wijzigen niet meer mogelijk.

Moet ik thuis blijven voor de levering?

Dit is niet nodig. Onze zendingen worden verstuurd met de PostNL briefpost. Deze zal dus zo snel mogelijk in je brievenbus bezorgd worden.

Is het aanbrengen van een screenprotector lastig?

Het aanbrengen van een screenprotector is niet lastig. Wel is het belangrijk om alle stappen door te lezen voordat je begint. Ook is het van belang dat je op een schone ondergrond werkt. Stof is het grootste probleem bij het aanbrengen.

Leveren jullie ook screenprotectors voor andere merken?

Ons gehele assortiment staat op de website. Mocht je een toestel hebben dat ontbreekt kan je altijd contact met ons opnemen om te kijken of we iets voor je kunnen betekenen.

Wat is jullie klachtenprocedure?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bestelscreenprotector.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.